GSM kaputechnika
GSM kapuvezérlő rendszer
Korlátlan távolság
A távirányító hatótávolságából adódó kompromisszumok helyett, a GSM technológiának köszönhetően, bárhonnan nyithatja kapuját, garázsát. Elég a kapunyitóhoz tartozó telefonszámot megcsörgetni és már nyílik is a kapuja. Igény szerint azonban korlátozhatja is a távolságot.
Beszerése pofon egyszerű, a GSM modul kimenetét egyszerűen összekötjük a kapuvezérlés indító bemenetével, melyet a relés kimenet az igényeknek megfelelően fog vezérelni. És már használhatja is!
Eseménynapló
Az eseménynaplóban visszanézhető, hogy ki mikor nyitotta a kaput, még akkor is, ha ez az igény hónapokkal az esemény bekövetkezése után jelentkezik.
A proxy kártyákkal ellentétben a sim kártya nem másolható! Így kizárhatóak a nem jogosult felhasználók! Végre szabályozhatóvá válik a garázsban a parkolást!
FŐ JELLEMZŐK:
- Elektromos kapu, sorompó vezérlése igény szerint interneten keresztül és okostelefon-alkalmazással is,
- 1000 felhasználós változat 4 kontaktusbemenet állapotának átjelzése e-mailben, SMS-ben, vagy hívással,
- Kapucsengő átjelzése mobiltelefonra igény esetén videokamera támogatással, élőkép megjelenítése az okostelefon-alkalmazásban,
- Álítható felhasználói jogosultságok és belépési időszakok,
- Eseménylista és riportküldés e-mailben.
Gazdaságos üzemeltetés
- A felhasználók telefonszámát könnyen kezelhetjük távolról vagy akár a GSM modulra csatlakozva. 1000 darab telefonszám teszi lehetővé, hogy társasházak vagy akár lakóparkok teljes beléptetését lekezelje. A távirányítók beszerzésének illetve cseréjének magas költsége innetől megszűnik, mert mobiltelefonról irányítható a rendszer. Nem kell többé semmilyen adminisztrációval foglalkoznia!
Megéri váltani a jelenlegi rendszerről?
- A GSM kapunyitó eszköz gyakorlatilag 100 távkapcsolónak felel meg alapesetben is. Gondolja át, mekkora költséget spórol így a társasház! A mobiltelefonunkat úgy is használjuk, így nem szükséges külön távkapcsoló vásárlása. Sok esetben az eszköz használata biztonságosabb is, mint a távkapcsoló, hiszen a nyitások számítógépen naplózva van, így nem lesz többé átjáróház a társasház!
Mennyibe Kerül?
Hívjon minket a 06 1 284 72 00 számon, vagy töltse ki az űrlapot,
és munkatársaink 48 órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot,
és részletes tájékoztatást adunk minden felmerülő kérdésével kapcsolatban!
Spóroljon a társasházanak, és tegye kényelmessé a bejutást!
Töltse ki az űrlapot a lap alján!
Beléptető rendszerek
BELÉPTETŐ RENDSZEREK ADATVÉDELMI SZEMPONTBÓL
A 2018. május 25-től bevezetett szigorúbb adatvédelmi szabályok révén az állampolgároknak fokozottabb felügyeletük lesz saját adataik fölött, a vállalkozások pedig egységes versenyfeltételekben részesülnek. Egyetlen szabályrendszer az Unióban tevékenykedő valamennyi vállalat számára, székhelytől függetlenül.
Az adatvédelmi jogszabályok betartása, adatkezelési tájékoztató készítése kötelező mindenhol, ahol személyes adatokat kezelnek. Ezért a cégek jól felfogott érdeke is indokolja, hogy tisztában legyen a törvényes működés feltételeiről.
A munkavállalóra vonatkozó minden olyan információ, adat személyes adatnak minősül, amely következtetést tartalmaz, vagy amelyből következtetés vonható le a munkavállaló személyére, munkavégzésére. Már az adatvédelmi biztosok következetes gyakorlata alapján ilyennek minősült a munkaidő kezdete, vége, illetőleg a nap közbeni szünetek időpontja, amelyet a vállalkozások beléptető rendszer használatával alkalmaznak.
Attól, hogy a fentiek személyes adatnak minősülnek, még nem jogellenes a kezelésük. A munkahelyi adatkezelések esetén az adatkezelés jogalapja legtöbbször a törvényen (a Munka Törvénykönyvén) alapul, ez igaz a munkaidő nyilvántartására is. A munkaidő nyilvántartást illetően a Munka Törvénykönyve azt írja elő, hogy a munkáltató "kötelessége nyilvántartani a rendes és rendkívüli munkaidő, a készenlét és a szabadság tartamát". Ennek megfelelően a munkaidőre vonatkozó adatokat a munkáltató jogszerűen vezeti, saját törvényi kötelezettségének teljesítése érdekében, a törvény alapján.
Nagyon sokan még mindig nincsenek tisztában azzal a követelménnyel, hogy ha kilép egy munkavállaló, meg kellene a legtöbb személyes adatát semmisíteni, hiszen az adatkezelés célja és törvényi kötelezettsége sok esetben megszűnik a munkaviszony megszűnésével. A másik, ennél sokkal gyakorlatiasabb ok: nehézséget okoz és költséges a kilépett munkavállaló minden otthagyott iratát ellenőrizni.
Ön alkalmaz beléptető rendszert személyes adatok kezelésére?
Ügyféladatok kezelése
TEENDŐK SZEMÉLYES ADATOK SZERZŐDÉS JOGCÍMEN ALAPULÓ KEZELÉSE ESETÉN
A Vállalkozások a magánszemély ügyfelek szerződésben szereplő adatait papír- és elektronikus formában is nyilvántartják (ügyfélnyilvántartás).
Az ügyfélkapcsolat során az adatvédelmi szempontból az alábbi követelményeknek kell megfelelnie a vállalkozásnak:
- a vállalkozás az adatokat közvetlenül az érintettektől veszi fel,
- az adatkezelés célját az ügyfél ismeri,
- a kezelendő adatok, a felhasználás célja és az adatkezelés időtartama (adattörlés időpontja) előre meghatározott,
- az adatok nem kerülnek ki a vállalkozás kezeléséből, illetve az adattovábbítás ténye, címzettje és az adatfeldolgozó igénybevétele ismert az ügyfél előtt,
- a vállalkozás az ügyfélt minderről megfelelően tájékoztatja és ezt az ügyfél aláírásával a szerződésben meghatározottak szerinti adatkezeléshez a hozzájárulását megadja.
Az adatok nyilvántartásának jogcíme a vállalkozás szerződéseinek előkészítése, megkötése, kedvezmények biztosítása, a szerződés teljesítése valamint garanciális jogok és kötelezettségek érvényesítése
A vállalkozás által nyújtott szolgáltatások igénybevételére irányuló szerződésekben a szolgáltatásra a vonatkozó jogszabályokban kötelezően meghatározott adatok lehetnek, így például (a felsorolás nem teljeskörű és nem is kizárólagos):
- név, születési név,
- születési hely és idő,
- anyja neve,
- lakcím,
- adóazonosító jel, adószám,
- személyi, vállalkozói, őstermelői igazolvány száma, lakcímkártya száma,
- székhely, telephely címe,
- telefonszám,
- e-mail cím,
- holnap cím,
- bankszámlaszám,
- vevőszám (ügyfélszám, rendelésszám, törzsvásárlói szám, stb.),
- online azonosító.
Az ügyfél személyazonosító adatain kívül az adattakarékosság és a célhoz kötöttség elve alapján a szerződésben kizárólag olyan adatok szerepelhetnek, amelyek a szerződés teljesítése és az ügyfél tartozásával kapcsolatos követelések érvényesítéséhez vagy az üzleti kockázat felméréséhez elengedhetetlenül szükségesek, ezt meghaladó adatkezelés csak az érintett kifejezett hozzájárulásával történhet. A hozzájáruló nyilatkozat beszerzése előtt az ügyfelet megfelelően tájékoztatni kell arról, hogy a hozzájárulás megtagadása miatt őt semmiféle hátrány sem érheti.
Amennyiben az ügyfél a szerződéshez szükséges minimum adatokat a szerződéskötés során szolgáltatni nem kívánja, a szerződéskötés megtagadható.
A személyes adatok címzettjei a vállalkozás ügyfélkiszolgálással kapcsolatos feladatokat végző, illetve a pénzügyi, számviteli és adózási feladatokat ellátó munkavállalók, valamint az adatfeldolgozók. A személyes adatok tárolásának időtartama a szerződés megszűnését követő 5 év.
Az ügyféllel az adatkezelés megkezdése előtt közölni kell az adatkezelés jogcímét (szerződés teljesítése) illetve azt is, amennyiben a személyes adatok adatfeldolgozó számára átadásra kerülnek. Ez a tájékoztatás a szerződésbe belefoglalt tájékoztatás is lehet.
Az ügyfél által a szerződéskötés során szolgáltatott adatok kizárólag a szerződésből eredő jogok gyakorlásához és a kötelezettségek teljesítéséhez használhatók fel.
Amennyiben a szerződéses jogviszony alapján a vállalkozás számlát állít ki, akkor a számlán szereplő adatok nyilvántartásának határideje tekintetében a számviteli- és adójogszabályok az irányadók.
Ha az ügyfelei adatait jogszerűen szeretné kezelni, töltse le most az "adatkérő lap személyes adatok szerződés jogcímen kezeléséhez" nyomtatványunkat ingyenesen, és kerülje el a bírságot!
Kamerás adatkezelés
Boltok, üzlettulajdonosok, munkáltatók figyelem!
Egyre több bolt és üzlet tulajdonosa gondolja úgy, hogy az üzlet vagyonának védelme érdekében szükséges elektronikus megfigyelőrendszer telepítése. Ezt két okból is teheti.
- Védje magát az illetéktelen behatolóktól.
- A tulajdonos joggal lehet kíváncsi arra is, hogy a beosztottak valóban munkával töltik-e a munkaidőt, és a munkavégzés a szabályoknak megfelelően működik-e.
A megfigyelésre különböző - etikus és etikátlan - módszereket vetnek be.
De mit engedélyez a jogszabály?
Az adatvédelmi jogszabályok betartása, adatkezelési tájékoztató készítése kötelező mindenhol, ahol személyes adatokat kezelnek.
Sajnos a legtöbb biztonságtechnikai telepítő cég nincs tisztában az adatvédelmi előírásokkal, ezért nem is tájékoztatják a megrendelőiket, hogy mivel jár a kamerarendszer üzemeltetése, és az ezzel kapcsolatos jogi előírások betartása.
Munkahelyi megfigyelés
Az adatvédelmi jogszabályok betartása, adatkezelési tájékoztató készítése kötelező mindenhol, ahol személyes adatokat kezelnek.
Jobban jár, ha szakértőre bízza a feladatot! Miért?
- A MNS Védelem csapata szigorú jogszabályok betartásában segít eligazodni.
- Adatkezelési szolgáltatásaink leveszik az Ön válláról az összes terhet, ami egy kamerarendszer jogszerű üzemeltetésével jár. Így Önnek több ideje marad vállalata teendőinek elintézésére.
- Segítségünkkel az Ön vállalata mentesül a bírságok, adathordozó lefoglalások, sérelmi díjak, kártérítési perek procedúrája alól, másrészről hatékonyan tudja érvényesíteni munkáltatói jogait.
- Munkánkért, tanácsainkért teljeskörű felelősséget vállalunk.
Üzlethelyiség megfigyelése
Munkavállalók adatainak kezelése, a munkavállalók megfigyelése összetett adatvédelmi kérdéseket vet fel. A munka törvénykönyve kizárólag a hatályos törvények betartásával teszi lehetővé a kamerás megfigyelést, különböző technikai eszközök alkalmazását.
Az MNS Védelem csapata segítséget nyújt az alábbiakban:
- munkaszerződések, adatkezelési szabályzatok kidolgozásában véleményezésében
- a munkavállalókkal kapcsolatos tájékoztatók elkészítésében.
A jogellenes adatkezelésekből származó bírságok minden évben megduplázódnak, ezért az boltok és üzletek tulajdonosainak jól felfogott érdeke, hogy jól működő adatvédelmi rendszerük legyen.